Klantenservice
Heb je een vraag? Wij helpen je graag! De meest gestelde vragen hebben we al voor je beantwoord. Kun je het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op via support@cada.nl of via +31 13 514 1933
Bestellen & Betalen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij CADA?
Als eerste gaat u naar het product van uw keuze en klik op de button “in winkelwagen”. Nadat je de melding hebt gekregen dat het product is toegevoegd kun je verder gaan winkelen of naar je winkelwagen gaan.
Als je bestelling compleet is en klaar bent met winkelen, dan kunt u op de button “afrekenen” klikken.
Bij de volgende stap gaat u uw gegevens, het afleveradres en de gewenste betaalwijze invullen.
Nadat u alles heeft ingevuld, gecontroleerd en de algemene voorwaarden heeft aangevinkt voor akkoord, komt u bij het betaalscherm.
Als de betaling succesvol is uitgevoerd komt u automatisch terug op de CADA website met de melding dat de bestelling volbracht is. U ontvangt tevens een email bevestiging van de geplaatste order.
Als de bestelling in ons magazijn verwerkt is, krijgt u nog een email met daarin track & trace informatie, zo weet u precies wanneer u uw pakket kunt verwachten.
Op welke manieren kan ik betalen bij CADA?
Bij CADA kun je je bestelling direct online afrekenen. Omdat wij het belangrijk vinden dat je gemakkelijk en veilig kunt betalen, bieden we je de keuze uit verschillende betaalmethode. Kies zelf de methode die je het fijnst vindt. Belangrijk om te weten is dat de genoemde prijzen in de webshop altijd inclusief 21% btw zijn.
We bieden onderstaande betaalmethoden aan:
iDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U betaalt via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van uw eigen bank. iDEAL is namelijk een directe online overboeking van uw bankrekening naar de bankrekening van CADA.
AfterPay
Met AfterPay kun je jouw bestelling thuis op je gemak bekijken, proberen en ervaren. Blij met je bestelling? Top! Dan betaal je met één klik op de knop. Gaat er toch nog iets terug? Geen probleem. Met AfterPay betaal je alleen voor wat je houdt. Daarom: betalen doe je áchteraf! Een aantal dagen na de levering van de bestelling krijgt u van Afterpay een email met daarin een betaal verzoek. U wordt dan verzocht binnen 14 dagen het verschuldigde bedrag aan Afterpay over te maken. Volg daarbij de instructies op in de email van Afterpay.
Mastercard
De creditcard is een pasje waarmee je wereldwijd kunt betalen. Elke uitgave gaat pas aan het eind van de maand van de bankrekening af. De uitgever van de creditcard schiet jou elke betaling voor. Hij stuurt je aan het eind van de maand een rekening met alle betalingen die je hebt gedaan.
VISA
De creditcard is een pasje waarmee je wereldwijd kunt betalen. Elke uitgave gaat pas aan het eind van de maand van de bankrekening af. De uitgever van de creditcard schiet jou elke betaling voor. Hij stuurt je aan het eind van de maand een rekening met alle betalingen die je hebt gedaan.
Maestro
Wanneer je ervoor kiest om te betalen via Maestro, wordt het bedrag direct van je bankrekening afgeschreven.
PayPal
Indien je kiest om met PayPal te betalen, word je tijdens het afrekenen direct doorgestuurd naar de PayPal website.
Als je nieuw bent bij PayPal kun je je als gast aanmelden of een PayPal rekening openen en de betaling bevestigen. Indien je al een PayPal account heeft, kun je inloggen met je gebruikersnaam en de betaling bevestigen.
Op het moment van bevestigen, zal er een autorisatie worden uitgevoerd van jouw PayPal account. Hierna word je bestelling direct verwerkt. Zodra je je bestelling in ontvangst hebt genomen, zal het openstaande bedrag gecrediteerd worden van je PayPal account.
Om te betalen met PayPal doorloop je vanaf het punt waar je de betaalwijze kiest de volgende stappen:
- Klik op ‘Volgende’, hierdoor kom je op de pagina ‘Bestelling controleren en versturen’
- Nadat je op ‘Bevestigen en doorgaan naar PayPal’ klikt ontvang je van ons per e-mail een bestelbevestiging
- Je wordt doorgeleid naar de betaalomgeving van PayPal
- Na afronding van de betaling wordt je teruggeleid naar de CADA website waar je een bevestiging van de betaling ziet
- Zodra je bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een verzendbevestiging met daarin een Track & trace code
Indien je goederen terugstuurt, wordt het bedrag weer bijgeschreven op je PayPal-account of uw bankrekening. Je kunt dit zelf regelen via de PayPal website.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat nu?
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres ingevuld? Neem zo snel mogelijk contact met ons op om alsnog het juiste bezorgadres door te geven. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen, mits het pakketje nog niet verzonden is.
Kan ik mijn bestelling wijzigingen nadat ik hem heb bevestigd?
Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je hem nog wijzigen. Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar support@cada.nl en we gaan er alles aan doen om je alsnog de juiste sokken toe te sturen.
Verzenden & Bezorgen
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Bestellingen die op werkdagen voor 13.00 uur worden gedaan, proberen we dezelfde dag nog te verzenden. Als de bestelling ons magazijn verlaat, dan krijg je van ons een e-mail met daarin informatie over het verwachte aflevermoment. Doorgaans wordt de bestelling de volgende dag geleverd. Mochten we de levertijd om wat voor reden niet halen, dan brengen we je hier netjes van op de hoogte. Bestellingen in het weekend worden maandag verzonden en dinsdag bezorgd.
Hoe wordt je bestelling geleverd?
CADA heeft een aantal betrouwbare partners aan zich verbonden waaronder PostNL, DHL en DPD. CADA verstuurd in bijna alle gevallen de bestellingen middels brievenbus leveringen. Als de bestelling niet in een brievenbus past, zullen we deze als pakket versturen naar het door jouw opgegeven afleveradres. Bent u niet thuis? Geen probleem, de postbezorger zal het dan bij de buren proberen af te leveren. Als ook problemen oplevert dan zal de postbezorger je bestelling afleveren op het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Via de track & trace e-mails die je van ons krijgt, staat duidelijk omschreven of u een normaal pakket dan wel een brievenbus pakket kunt verwachten.
Wil je toch liever zelf bepalen wanneer je jouw bestelling in ontvangst wil nemen? kies in de check-out bij verzending dan voor “Service punt levering”. Je kunt dan een service punt kiezen van jouw keuze. Door middel van het invullen van de postcode vind je een overzicht van alle beschikbare service punten. Via track & trace informatie door middel van e-mails kun je zien vanaf wanneer jouw bestelling af te halen is bij het door jou gekozen service punt.
De postbezorger zorgt ervoor dat jouw bestelling van dinsdag tot en met zaterdag wordt bezorgd. Via de door ons gestuurde track & trace e-mails kun je jouw bestelling volgen. Bestellingen op werkdagen voor 13:00 uur worden in bijna alle gevallen de volgende dag geleverd. in uitzonderlijke gevallen of rondom feestdagen kan het soms wat langer duren. Als je de bestelling na 48 uur nog steeds niet ontvangen hebt, neem dan even contact met ons op. Wij zullen dan contact opnemen met de pakket vervoerder.
Moet ik thuis blijven als mijn bestelling geleverd wordt?
In bijna alle gevallen proberen we de bestelling als brievenbuspakketje te leveren. Handig voor jou, want je hoeft dan dus niet thuis te blijven. En beter voor de pakketbezorger, omdat hij dan altijd kan leveren. Mocht je heel wat paar sokken en/of panty’s besteld hebben, dan kan het pakket te groot zijn voor de brievenbus. Geen nood, CADA betaalt de extra kosten. Wel krijg je dan een notificatie van de vervoerder met het te verwachten levertijdstip.
Wil je toch liever zelf bepalen wanneer je jouw bestelling in ontvangst wil nemen? Kies in de check-out bij verzending dan voor “Service punt levering”. Je kunt dan een service punt kiezen van jouw keuze. Door middel van het invullen van de postcode vind je een overzicht van alle beschikbare service punten. Via track & trace informatie door middel van e-mails kun je zien vanaf wanneer jouw bestelling af te halen is bij het door jou gekozen service punt.
Zijn de prijzen in de CADA webshop exclusief verzendkosten?
Bij een bestelling boven de € 30,- nemen wij de kosten van verzending voor onze rekening. Bij een bestelling minder dan € 30,- zijn we helaas genoodzaakt om daar een kleine vergoeding voor te vragen. De verzendkosten (inclusief btw) zijn in dat geval € 4,95. Als je kiest voor het laten afleveren bij een service punt dan bedragen de kosten € 4,50 Liever pakketje ophalen? laat het ons dan weten via support@cada.nl
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger. Na een bestelling ontvang je automatisch de track & trace-informatie per e-mail. Over het algemeen vindt de levering de eerstvolgende werkdag tussen 9.00 – 18.00 uur plaats. Helaas kunnen we het moment van aflevering niet garanderen. Je krijgt van de pakket bezorger doorgaans de avond voor levering een melding van het te verwachte aflevermoment.
Retourneren
Wat is jullie retourbeleid?
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wil sturen. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de initiële kosten van de heen verzendkosten gecrediteerd. Behoud u een artikel uit de zending? Dan storten wij het geretourneerde orderbedrag terug exclusief verzendkosten.
Stuur uw retourzending voldoende gefrankeerd retour naar afzender rechtsboven in de hoek van het verzendlabel:
CADA
Afdeling Retouren
5091BK Middelbeers
Let op: De kosten van de retourzending zijn voor uw rekening.
Let op: Vanwege hygiënische redenen mogen sokken alleen geretourneerd worden wanneer de verzegeling nog niet is verbroken na levering.
In welke staat moet ik mijn producten retour sturen?
Indien je gebruikmaakt van je herroepingsrecht zal het product met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijs mogelijk- in de originele staat en verpakking aan CADA geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via support@cada.nl. Als we de artikelen in goede orde hebben ontvangen en verwerkt geven we je netjes een berichtje. Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding van je retour, storten wij het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, terug. Indien je slechts een deel van de bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor de heenzending niet teruggestort. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen heb teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat het bij een retour goed verpakt is.
Waar mag ik mijn retour naar toe sturen?
Uw retour mag verzonden worden naar het onderstaande adres:
CADA
afdeling retouren
Oranjestraat 47
5091 BK Middelbeers
Nederland
Gelieve op de pakbon de reden van retour aan te geven.
Je kan daarbij ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
Retourneren bij onze vestiging
Woont u in de buurt van CADA.nl dan kunt u uw artikel natuurlijk ook bij onze vestiging retourneren. Op deze manier betaalt u geen portokosten voor de retourzending.
Wij zijn gevestigd aan de Oranjestraat 49 in Middelbeers (Noord-Brabant). U bent van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur van harte welkom. Wilt u het artikel retourneren bij onze vestiging? Laat ons dat dan even per mail of telefonisch weten.
Kan ik sokken ruilen als ik de verkeerde maat heb besteld?
Wil je je sokken omruilen? Dat is bij CADA geen probleem! Je kunt hiervoor contact opnemen met support@cada.nl.
Let op: De kosten van de retourzending zijn voor uw rekening.
Let op: onze sokken kunnen vanwege hygiëne enkel ongedragen geruild worden, en dient bij omruiling de verpakking nog onbeschadigd te zijn.
Ruilen & Garantie
Zit er garantie op de artikelen die ik bestel?
Op al onze sokken krijg je de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Neem voordat je het artikel retour stuurt contact op met onze klantenservice via support@cada.nl. Uiteraard nemen wij alle kosten, en dus ook de verzendkosten, voor onze rekening in geval van garantie.
Contact
Heb je een vraag? Wij helpen je graag!
Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen met ons antwoord. Staat je vraag er niet tussen of kunnen we je ergens anders mee helpen? Neem dan contact met ons op.
Waar is CADA gevestigd?
CADA (onderdeel van Steps Footsocks B.V.)
Adres: Oranjestraat 47, 5091 BK Middelbeers
E-mail: support@cada.nl
KvK-nummer: ingeschreven te Eindhoven 18033976
(IBAN) rekeningnummer: NL49RABO0133840646
BIC: RABONL 2U
Heb je een klacht?
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan graag schriftelijk contact met ons opnemen via support@cada.nl. U krijgt van ons binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Waar is CADA gevestigd?
CADA (onderdeel van Steps Footsocks B.V.)
Adres: Oranjestraat 47, 5091 BK Middelbeers
E-mail: support@cada.nl
KvK-nummer: ingeschreven te Eindhoven 18033976